Nr zadania
|
Treść
|
Czas
|
Prezentacja
|
|
CZĘŚĆ I
|
Zad
1
|
Wyszukaj w
Internecie najważniejsze własności sześcianu, prostopadłościanu i
graniastosłupa trójkątnego oraz zredaguj notatkę i zapisz w edytorze tekstu.
|
1 godz.
|
Dzielenie się
zdobytymi informacjami.
|
Zad
2
|
Ułóż tekst reklamujący
poznane bryły. Tekst powinien zawierać cechy i własności figur
przestrzennych.
|
1 godz.
|
Wystąpienie
publiczne przed grupą.
|
|
Zad
3
|
Z podanych siatek
sześcianu, prostopadłościanu i graniastosłupa trójkątnego złóż bryłę
przestrzenną. Omów cechy tej bryły.
|
1 godz.
|
Wystąpienie publiczne
przed grupą i dzielenie się wiedzą.
|
|
Zad
4
|
Zaprojektuj siatkę
bryły z papieru. Złóż i sklej model.
|
1 godz.
|
Wystąpienie
publiczne przed grupą.
|
|
CZĘŚĆ II
|
Działania
|
Z patyczków różnej
długości wykonasz szkielety brył przestrzennych. Krawędzie połączysz kolorową
plasteliną. Na kartonikach wydrukujesz nazwy brył. Swoje prace przedstawisz w
formie wystawki.
|
4 godz.
|
Wystawka.
|
Z gotowych klocków zaprojektujesz
i wykonasz budowle architektoniczne, np.: miasteczko, budynki i inne. Na
kartonikach wydrukujesz nazwy i przedstawisz w formie wystawki.
|
4 godz.
|
Wystawka.
|
Proces
Harmonogram działań:
Subskrybuj:
Posty (Atom)