Proces

Harmonogram działań:

Nr zadania
Treść
Czas
Prezentacja
CZĘŚĆ  I
Zad 1
Wyszukaj w Internecie najważniejsze własności sześcianu, prostopadłościanu i graniastosłupa trójkątnego oraz zredaguj notatkę i zapisz w edytorze tekstu.
1 godz.
Dzielenie się zdobytymi informacjami.
Zad 2
Ułóż tekst reklamujący poznane bryły. Tekst powinien zawierać cechy i własności figur przestrzennych.
1 godz.
Wystąpienie publiczne przed grupą.
Zad 3
Z podanych siatek sześcianu, prostopadłościanu i graniastosłupa trójkątnego złóż bryłę przestrzenną. Omów cechy tej bryły.
1 godz.
Wystąpienie publiczne przed grupą i dzielenie się wiedzą.
Zad 4
Zaprojektuj siatkę bryły z papieru. Złóż i sklej model.
1 godz.
Wystąpienie publiczne przed grupą.
CZĘŚĆ  II
Działania
Z patyczków różnej długości wykonasz szkielety brył przestrzennych. Krawędzie połączysz kolorową plasteliną. Na kartonikach wydrukujesz nazwy brył. Swoje prace przedstawisz w formie wystawki.
4 godz.
Wystawka.
Z gotowych klocków zaprojektujesz i wykonasz budowle architektoniczne, np.: miasteczko, budynki i inne. Na kartonikach wydrukujesz nazwy i przedstawisz w formie wystawki.
4 godz.
Wystawka.